16304aefbc6d35_NMEKQGOFPHJIL.jpeg
Μαθήματα για όλα τα επίπεδα
Κράτηση Μαθήματα
Ανακαλύψτε τα ΟΛΑ!
Σεμινάρια & Προγράμματα
16304aefbc6d35_NMEKQGOFPHJIL.jpeg
Με ενδιαφέρει η Εκπαίδευση και η Πιστοποίηση
Εκπαιδευτείτε από Chef
Εκπαιδευτείτε από τους καλύτερους Chef
Πείτε μας τον στόχο σας
Πείτε μας τον στόχο σας και ανακαλύψτε τι μαθήματα σας ταιριάζουν
Απεριόριστες δυνατότητες
Απεριόριστες δυνατότητες για εσάς
Μάθετε νέες δεξιότητες
Εμπλουτίζετε τις γνώσεις σας
Δημιουργείτε νέες δυνατότητες
Ανακαλύπτετε τη δημιουργικότητά σας
Eπιτυγχάνετε τους επαγγελματικούς σας στόχους
Επεκτείνετε τις ευκαιρίες της σταδιοδρομίας σας
Καταφέρνετε ότι ονειρεύεστε
Κατακτάτε την τέχνη σας και το πάθος σας
Έρχεστε σε επαφή με άλλους ανθρώπους που μοιράζονται το όνειρο σας
τι δεν ξέρετε
Τι δεν ξέρετε;
Βρείτε μας
στα social media!
Η ζωντανή μάθηση σας φέρνει σε επαφή με τη
μεγαλύτερη
κοινότητα μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής
Ανακαλύψτε
Ανακαλύψτε
Μαθήματα από εξαιρετικούς
εκπαιδευτές
Ατελείωτες επιλογές
κάθε μήνα
Προγράμματα κατάρτισης που
ταιριάζουν
στις ανάγκες σας
previous arrow
next arrow
Η δραστηριότητα έχει ολοκληρωθεί. Γραφτείτε στο newsletter μας για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας.

FOOD & BEVERAGE: CUSTOMER SERVICE & THE GASTRONOMIC EXPERIENCE

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
28/01/2019 11:00   -   15:00
ΚΟΣΤΟΣ
ΜΟΝΟ 49,90€ για ένα άτομο
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Εξειδικευμένα Μαθήματα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤEΣ CHEF

Καραποστόλη Λίλα
ΠΟΝΤΟΙ MEMBERSHIP CARD
65
ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
EMAIL ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
Λ Βουλιαγμένης 299, Αθήνα, 17343
  • Αφιέρωμα Ιανουαρίου
  • Special Edition
FOOD & BEVERAGE: CUSTOMER SERVICE & THE GASTRONOMIC EXPERIENCE

Οι φωτογραφίες στο site είναι ενδεικτικές και ενδεχομένως να διαφέρουν από το τελικό προϊόν.

Περιγραφή

Η διαχείριση μιας εταιρείας που ασχολείται με τα τρόφιμα και τα ποτά είναι σίγουρα μία εντυπωσιακή ενασχόληση. Ωστόσο όταν έχετε να κάνετε  με πελάτες και κατ’ επέκταση με τις πωλήσεις, η μόνη και απαραίτητη γνώση είναι η εξυπηρέτησή τους και η δημιουργία μία εμπειρίας σε κάθε στάδιο που εμπλέκονται με την επιχείρηση! Τα γλυκά σε ένα ζαχαροπλαστείο, το μενού σε ένα εστιατόριο, τα προϊόντα σε ένα delicatessen αποτελούν μέρος της συμπεριφοράς των καταναλωτών σε μία χώρα η οποία ελέγχεται απόλυτα. Όμως, δεν είναι μόνο θέμα δημιουργίας και πώλησης καλών και νόστιμων προϊόντων, αλλά αξιών που καλλιεργούν το σώμα, την ψυχή και την καρδιά του ανθρώπου και οδηγούν τους καταναλωτές σε σχέσεις εμπιστοσύνης με τις εταιρείες.  

Ο στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι διττός: πρώτον, θα επικεντρωθούμε στις σύγχρονες προκλήσεις που θα πρέπει να αντιμετωπίσουν οι διευθυντές και οι επιχειρηματίες στις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών  και δεύτερον, θα δημιουργήσουμε μοντέλα που θα ικανοποιήσουν τους πελάτες και οικοδομούμε ένα σοβαρό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. 

Εκπαιδευόμαστε σε σημαντικές ενότητες: 
Πώς τα προϊόντα παράγουν αξία για τον πελάτη και πώς οι πελάτες εκτιμούν τα προϊόντα και την ποιότητά τους? 
Πώς διαχειριζόμαστε τον σύγχρονο πελάτη?
Ποιος ο ρόλος της παράδοσης και της καινοτομίας στην εμπειρία του πελάτη?
Είναι το μέγεθος αρκετά σημαντικό για να δημιουργήσετε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις αγορές τροφίμων και ποτών?

 

Ενημερώστε τους φίλους σας για τη δραστηριότητα «FOOD & BEVERAGE: CUSTOMER SERVICE & THE GASTRONOMIC EXPERIENCE»!