ΑΡΧΙΚΗ
(+30) 210 9882378

FOOD & BEVERAGE: CUSTOMER SERVICE & THE GASTRONOMIC EXPERIENCE

FOOD & BEVERAGE: CUSTOMER SERVICE & THE GASTRONOMIC EXPERIENCE

Οι φωτογραφίες στο site είναι ενδεικτικές και ενδεχομένως να διαφέρουν από το τελικό προϊόν.

Η διαχείριση μιας εταιρείας που ασχολείται με τα τρόφιμα και τα ποτά είναι σίγουρα μία εντυπωσιακή ενασχόληση. Ωστόσο όταν έχετε να κάνετε  με πελάτες και κατ’ επέκταση με τις πωλήσεις, η μόνη και απαραίτητη γνώση είναι η εξυπηρέτησή τους και η δημιουργία μία εμπειρίας σε κάθε στάδιο που εμπλέκονται με την επιχείρηση! Τα γλυκά σε ένα ζαχαροπλαστείο, το μενού σε ένα εστιατόριο, τα προϊόντα σε ένα delicatessen αποτελούν μέρος της συμπεριφοράς των καταναλωτών σε μία χώρα η οποία ελέγχεται απόλυτα. Όμως, δεν είναι μόνο θέμα δημιουργίας και πώλησης καλών και νόστιμων προϊόντων, αλλά αξιών που καλλιεργούν το σώμα, την ψυχή και την καρδιά του ανθρώπου και οδηγούν τους καταναλωτές σε σχέσεις εμπιστοσύνης με τις εταιρείες.  

Ο στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι διττός: πρώτον, θα επικεντρωθούμε στις σύγχρονες προκλήσεις που θα πρέπει να αντιμετωπίσουν οι διευθυντές και οι επιχειρηματίες στις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών  και δεύτερον, θα δημιουργήσουμε μοντέλα που θα ικανοποιήσουν τους πελάτες και οικοδομούμε ένα σοβαρό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. 

Εκπαιδευόμαστε σε σημαντικές ενότητες: 
Πώς τα προϊόντα παράγουν αξία για τον πελάτη και πώς οι πελάτες εκτιμούν τα προϊόντα και την ποιότητά τους? 
Πώς διαχειριζόμαστε τον σύγχρονο πελάτη?
Ποιος ο ρόλος της παράδοσης και της καινοτομίας στην εμπειρία του πελάτη?
Είναι το μέγεθος αρκετά σημαντικό για να δημιουργήσετε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις αγορές τροφίμων και ποτών?

 

Καραποστόλη Λίλα Γνωρίστε την ομάδα μας
65
22/01/2019 11:00   -   15:00
ΜΟΝΟ 49,90€ για ένα άτομο
Εξειδικευμένα Μαθήματα
Λ. Βουλιαγμένης 299
Άγιος Δημήτριος, 17343
Τηλέφωνο: 2109882378
Email:

Ενημερώστε τους φίλους σας για τη δραστηριότητα «FOOD & BEVERAGE: CUSTOMER SERVICE & THE GASTRONOMIC EXPERIENCE»

Stay in touch